Warning Warning: I am able to write to the configuration file: /home/portalpr/public_html/magazindeceasuri/includes/configure.php. This is a potential security risk - please set the right user permissions on this file (read-only, CHMOD 644 or 444 are typical). You may need to use your webhost control panel/file-manager to change the permissions effectively. Contact your webhost for assistance. See this FAQ
Moneda:
Cosul dvs. contine:
0 produs(e) - 0 RON
Urmareste MagazinDeCeasuri.ro pe Twitter


Publicitate ieftina pentru site-ul tau

Intrebari si Raspunsuri

Intrebari Frecvente :

1. In cat timp primesc produsul pe care il cumpar.

R. De obicei in 24-48 de ore dupa comanda. Pentru unele produse insa livrarea se face in functie de stocuri (disponibil/indisponibil), in cazul in care un produs nu este pe stoc iar livrarea se va face mai tarziu, veti fi contactat telefonic de un Operator MagazinDeCeasuri.ro si veti fi intrebat daca sunteti de acord cu termenul (timpul) de livrare.

2. Ceasurile sunt originale?

R. Da, absolut TOATE ceasurile din acest magazin SUNT ORIGINALE!

3. Ceasurile au garantie?

R. Da, au 1. garantia producatorului si 2. garantia importatorului.

4. Prin ce se face livrarea?

R. Doar prin Curier Rapid.

5. Livrati oare si in localitatea mea?

R. Da! Livram in orice localitatea din Romania.

6. Cat costa livrarea?

R. Livrarea costa 20 sau 30 RON in functie de brand sau distribuitor ( vezi detalii... ).

7. Cum platesc?

R.  Plata la livrare (Ramburs) .

8. Cum cumpar?

R. Mergeti la produsul dorit, dati click pe butonul "Adauga in cos", in cazul in care nu aveti un cont la noi, va trebui sa creati unul iar pentru aceasta sa completati formularul de inregistrare, in cazul in care aveti deja cont va trebui sa va autentificati, apoi sa urmati pasii ce vi se vor cere pentru a finaliza comanda.

9. De ce ceasurile Calvaneo 1583 au un pret asa de mic fata de producator?

Raspunsul firmei importatoare. Ceasurile noastre sunt 100% autentice, suntem distribuitor unic, directi si exclusivi din Romania, ceea ce se poate verifica pe siteul oficial: http://www.calvaneo1583.com/content/haendlerverzeichnis.htm
In cazul in care cineva are nelamuriri, l-as ruga sa intre in contact cu producatorul prin formularului de contact: http://www.calvaneo1583.com/index.php?id=kontakt pentru a-i confirma faptul ca ceasurile noastre sunt originale.
Preturile de catalog afisate pe site sunt calculate astfel, incat produsul va pargurge prin mai multe magazine si este un pret orientativ, ceea ce crede producatorul ca este un pret rezonabil pentru utilizatorul final. Noi credem ca aceste preturi sunt putin exagerate, dar totusi, din cauza faptului ca suntem importator directi si lucram DIRECT cu fabrica, putem evita lantul susmentionat si sa oferim preturi mult mai avantajoase. Totodata mentionez ca lucram cu un adaos foarte mic (sa zicem promotional), marca fiind destul de noua si necunoscuta inca in Romania.

10. Cand curierul ajunge la usa mea, pot deschide cutia pentru a vedea si verifica ceasul inainte de a-l plati?

Politica firmei de curierat rapid cu care colaboram in vederea livrarii produselor nu permite deschiderea unui colet inainte ca acesta sa fie platit.
De foarte multe ori oamenilor le este frica de faptul ca pot primi un alt produs decat cel pe care l-au comandat si atunci apare acesta intrebare daca "pot vedea produsul inainte ca sa il platesc?". Firma de curierat rapid, nu ar putea risca niciodata ca dvs. sa deschideti un colet si apoi, din orice motiv sa nu mai platiti acel colet. Acest lucru ar face ca acel colet sa fie o pierdere totala pentru firma de curierat rapid. Din acest motiv nu se permite deschiderea coletului decat dupa ce contravaloarea acestuia a fost achitata. Cu toate acestea, este foarte important de stiut pentru client ca legea comertului online da dreptul clientului care a cumparat un produs de pe un magazin online, sa returneze produsul in decurs de 10 zile dupa ce l-a cumparat, daca este nemultumit de acesta din orice motiv. Deci daca dvs. cumparati un produs (un ceas sa zicem) nu este nevoie sa stati cu aceasta "frica" legata de calitatea sau originalitatea produsului. Nu trebuie sa insistati sa deschideti cutia inainte sa platiti produsul etc. etc., pur si simplu, daca nu ati primit ceea ce ati comandat, chiar daca ati achitat deja produsul, il puteti returna si primi banii inapoi fara nici o problema.

11. Aveti un magazin de prezentare unde pot sa vin sa vad ceasurile?

Compania noastra desfasoara doar comert online (pe internet). Comertul online este principiul de la care a pornit si se pe care se bazeaza pana in prezent compania noastra. Nu vindem decat prin intermediul magazinelor online (cum este si cel pe care va aflati in acest moment) si livram clientului doar prin curier rapid (pana la usa sa). Nu detinem si nu am avea nici un motiv sa detinem un magazin de prezentare sau un showroom atat timp cat compania noastra exista pentru a desfasura comert onlinesi nu un comert clasic prin intermediul magazinelor clasice (reale).

Magazin de Ceasuri